What Does باتری یو پی اس 12 ولت 12 آمپر Mean?

Wiki Article

شرکت هایپر صنعت فامکو این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم نموده است تا با مشاوره های لارم در زمینه یو پی اس آسانسور، انتخاب دقیق تری را برای همراهان محترم به دنبال داشته باشد.

مسلما حداقل میزان انرژی باید به اندازه‌ای باشد که شما بتوانید آن دستگاه را به صورت امن خاموش کنید. برای این مسئله باید محاسبه کنید که دستگاه شما چقدر انرژی مصرف می‌کند. برخی از لوازم دارای لوازمی جانبی هستند که آن‌ها هم باید روشن بمانند تا شما بتوانید دستگاه را صورت امن خاموش کنید.

همچنین قیمت این دستگاه با توجه به ضخامت باتری که به عنوان قلب آن شناخته می‌شود، تغییر می‌کند. یو پی اس های بزرگتر که دارای توان و کیفیت بالاتری هستند، به طبع گران‌تر هستند.

اگرفلزات مستقیماً با هر دوقطب باتری تماس حاصل کنند، حرارت حاصله ممکن است باعث ذوب آن فلز شود وآن را به کانکتور باتری بچسباند و دیگر قابل برداشتن از قطب باتری نباشد که این امرباعث بوجود آمدن یک شرایط خطرناک میگردد.

باتری فرسوده به دلیل داشتن سرب زیاد برای محیط زیست بسیار خطرناک است.

مسئله ای که در رابطه با عملکرد یو پی اس ها باید به آن توجه داشت این است که یک سیستم یو پی اس با سیستم برق کمکی یا اضطراری و ژنراتور آماده به کار متفاوت است.

این یو پی اس دارای یک اتوترانسفورماتور است که ولتاژ های بیش از حد بالا یا ولتاژ های کم شده را بدون نیاز به تعویض باتری، تنظیم می کند.

آنلاین، آماده به کار (استند بای)، خط تعاملی (لاین اینتراکتیو)

الکترود های به کار رفته در این باتری ها شامل هیدروکسید نیکل در صفحه مثبت و هیدروکسید کادمیم در صفحه منفی، می شود.

یک یو پی اس تعاملی خطی از لحاظ عملکرد شبیه به یک یو پی اس آفلاین عمل می کند، اما نسبت به این منبع تغذیه یک اتوترانسفورماتور ولتاژ متغیر چند ضربه، اضافه تر دارد.

حالت دوم نیز زمانی است که توان بالایی مد نظر است، در این حالت باتری به Click here صورت خارجی و در داخل یک کابینت یا رک نصب می گردد.

باتری ها انرژی را ذخیره می کنند ، که در صورت قطع برق اصلی می تواند برای استفاده در آینده استفاده شود. این باتری بنا به نیاز می تواند از اسید سرب یا هر نوع دیگری باشد.

به طور مثال، دیگر وجود ترانسفورماتور های داخلی در همه انواع یو پی اس ها اعمال نمی شود.

۴,۲۲۵,۰۰۰ تومان مشاهده سریع باتری ۲ ولت سیلد ساکن باتری ۲ ولت ۳۰۰ آمپر سیلد ساکن صبا باتری

Report this wiki page