باتری یو پی اس خارجی No Further a Mystery

Wiki Article

برخی از یو پی اس‌ها دارای نمایشگر و رابط کاربری هستند که به کاربر امکان مانیتورینگ و کنترل وضعیت باتری، ورودی‌ها و خروجی را می‌دهد.

مشاهده سریع مقایسه افزودن به علاقه مندی ها باتری یو پی اس توکان ۴۲ آمپر ۱۲ ولت

محصول فوق ساخته شده در کشور ویتنام بوده و از کیفیت قابل قبولی برخوردار است.

یو پی اس با تأمین برق پایدار و بدون وقفه به تجهیزات متصل شده، مانع از خرابی و آسیب به آن‌ها می‌شود.

در غیر اینصورت با باتری به باتری احتمال اینکه شارژ بپذیرد خواهد بود.

این شرکت از جمله شرکت های توانمد در زمینه یو پی اس است که خدمات و مشاوره های فنی قبل از خرید را نیز ارائه می دهد ؛ برای این امر فقط کافی است توان مصرفی مجموع لوازم برقی خود را به اپراتور های این شرکت اعلام کنید تا بهترین و مناسبترین یو پی اس ها را خدمتتان معرفی کنند.

برای افزایش طول عمر این نوع باتری‌ها از لحیم‌کاری ترمینال‌های باتری خودداری نموده و هم‌چنین اگر به مدت طولانی از دستگاه خود استفاده نمی‌کنید، باتری را از دستگاه جدا نمائید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های Read more موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صبا باتري يكي از بزرگترين توليد كنندگان انواع باتري در خاورميانه است كه از نام نيك و قابل اعتماد در منطقه برخوردار مي باشد .

قیمت باطری یو پی اس تایگر، با توجه به آمپراژ و ابعاد و سایر مشخصات متفاوت است. در لیست زیر قیمت به روز باطری تایگر آمده است.

بنابر این هنگام خرید باطری به نام درج شده روی باطری توجه نکنید. فقط به کارخانه سازنده باطری گارانتی و تاریخ تولید باطری توجه نمایید.

همچنین ناگفته نماند که بعضی از شرکت های تولید کننده یو پی اس داخلی، یو پی اس های بسیار با کیفیت و کاربردی را تولید و به سایر کشور ها صادر میکنند و از خیلی از یو پی اس های چینی و اروپایی و یو پی اس های ساخته سایر کشور ها کارایی و دوام بهتری دارند .

فروش باتری یو پی اس

زمان پشتیبانی یک یو پی اس، مدت زمانی است که یک یو پی اس میتواند به دستگاه مصرفی پس از قطع شدن برق، جریان الکتریکی برساند و از خاموش شدن ناگهانی آن جلوگیری به عمل بیاورد.

Report this wiki page