Top Guidelines Of باطری ژاپنی

Wiki Article

جهت ارتباط با کارشناسان فروش شرکت و مشاوره رایگان با ما در تماس باشید ۰ ۲ ۱ - ۸ ۸ ۸ ۶ ۱ ۲ ۵ ۳ ۰ ۲ ۱ - ۸ ۸ ۳ ۱ ۲ ۴ ۵ ۶ ۰ ۹ ۱ ۹ ۴ ۵ ۵ ۱ ۸ ۹ ۶ ۰ ۹ ۱ ۰ ۴ ۶ ۰ ۹ ۳ ۹ ۳

محصول از قبل به علاقه مندی ها اضافه شده! مشاهده لیست علاقه مندی ها

خانه / باتری یو پی اس / برندهای باتری یو پی اس / باتری یو پی اس صبا

اگر از باتری های اصلی ساخت کره استفاده کنید و شارژ باتری توسط دینام به درستی انجام شود و باتری در شرایط مناسبی نگهداری شود عمر یک باتری کره ای بیش از سه سال خواهد بود(بستگی به نوع خودرو دارد)

بنابراین، بیان اینکه ظرفیت یک باتری ، مقدار آمپر- ساعت مشخصی است به این معنا است که آن ظرفیت با نرخ تخلیه مشخصی اندازه گیری شده است.

– کنترل سلامت سیستم برق خودرو توسط کارشناسان کیان باتری به صورت رایگان

کنترل دیجیتالی شارژر با قابلیت تنظیم ولتاژ و جریان متناسب با یوپی‌اس

این برند ، در سال های اخیر، با هدف انتقال دانش فنی و تکنولوژی به داخل کشور و نیزتولید تجهیزاتی با کیفیت بهتر و نیز قیمت مناسب تر، به عقد قراردادهای تولید مشترک با چند عدد کمپانی معتبر اروپایی و آسیایی اقدام کرده است.

باطریهای تولید اطلس بی ایکس دارای یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد .

در صورت داشتن سوال و درخواست مشاوره درباره خرید خود می توانید با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید و مشکل و سوال خود را با متخصصین ما در میان بگذارید .

خرید باتری پراید سفارش تلفنی باتری پراید اطلاعات بیشتر درباره باتری پراید

دریافت مشاوره قبل از خرید باطری پراید باتری فابریک پراید چقدر است؟ در انتخاب باطری مناسب و خرید باتری ماشین پراید سوال دارید؟ از ما بپرسید. تماس با ما

با Read more خرید یک باتری خوب و مطمئن کره ای میتوانید تا چند سال از بابت خرید باتری خودرو راحت شوید.

زمان پشتیبانی یک یو پی اس، مدت زمانی است که یک یو پی اس میتواند به دستگاه مصرفی پس از قطع شدن برق، جریان الکتریکی برساند و از خاموش شدن ناگهانی آن جلوگیری به عمل بیاورد.

Report this wiki page